Кодування камер автомобіля

Тюнінг
21.03.2024

Я дуже обожнюю сидіти, вивчати кодування автомобіля BMW та думати що ще можна щось змінити чи додати. Описувати всім відомі кодування не дуже і хотілось, тому повторювати вдесяте одні і ті ж записи, де всім відома інформація не дуже хотів. Але щось цікаве, звичайно буду додавати і надалі. В цілому останнім часом мене найбільше бісила одна річ і я не зміг просто так втриматись і не залізти у блок та придумати, що з цим можна зробити. 

А саме обмеження, яка залишила нам BMW із заводськими конфігураціями, що камери бокового огляду (у бампері) можна використовувати тільки до 15 км/год. Тобто, у ситуації, якщо я докочуюсь до перехрестя на швидкості 17 км/год, я не можу їх ввімкнути. Або якщо починаю рух, то вони одразу вимикаються, хоча можуть бути мені ще потрібні.

В цілому, про камери я писав у попередніх записах, те що їх стосуються. Вони жахливі у F10 у всіх сенсах цього слова. Не скажу що це щось дуже необхідне (окрім задньої звичайно). І знову наголошу, що дуже не вистачає передньої камери. Але є що є, я дуже не хочу колхозити China у свій автомобіль. Тому наразі потрібно хоча б зробити боковий огляд таким, яким можна хоч інколи користуватись.

Що ж, заліз я у блок TRSVC, а саме він відповідає у моєму поколінні за відображення камер.

І що ми тут бачимо, два цікавих параметри

  • SV_Activate_Speed_Limit

З опису (а він не завжди може бути). Бачимо

Comment=Maximum speed at which side view may be activated.If zero any speed may be used. uint8

  • SV_Deactivate_Speed

Comment=Speed above which side view will be automatically deactivated.If zero no deactivation. uint8



Кастомізації із готових параметрів у нього звичайно немає. Але вже можемо бачити, що у нас там знаходиться значення "0F'.



І одразу розуміємо, що це те що нам треба.

Обрав для себе швидкість 30 км/год (а це значення "1E"). Можливо буде потреба збільшити його, але наразі спробую саме таку швидкість. Адже постійно вимикати вручну камери мабуть теж не буде ніякого бажання. Хоча згідно з опису, ми можемо вказати 0, та мати можливість вмикати їх хоч на швидкості 200 км/год. Але який у цьому сенс.

Ну і раз я вже заліз і так у блок TRSVC, то вирішив додати кодування, яке мабуть мені не дуже було і потрібне. Але щоб вдруге уже не лізти, додам і його.

У режимі кругового огляду (на всі 270 градусів). Можна зменшити рамки, щоб здавалось трохи більш сучасніше.

За це відповідає параметр: DID 41B6 default UV MMI configuration

Значення яке там було згідно із заводського кодування: 40, 01, 7C, 18, 7C, 9E, 9E, 0E, 78, 0C, 0C, 00

Змінюємо його за принципом, замінюємо три останні значення на "00"

Тобто має бути щось ось таке: 40, 01, 7C, 18, 7C, 9E, 9E, 0E, 78, 00, 00, 00

Було:



Стало:

Усі камери працюють, але одразу написати наскільки це допомогло, поки рано. Можливо висновки додам пізніше у цей ж запис, можливо комусь буде дуже корисно.

Звичайно подібні кодування легко робляться як за допомогою E-SYS, так і за допомогою BimmerCode.

Якщо це буде цікаво читачам, то мабуть буду описувати більше інструкцій та заміток про кодування та оновлення блоків.

Дата події
23.11.2023

Коментарі 0

2 000 символів доступно

Бажаєте розповісти про авто?

Додавайте власне авто, навіть минуле, ви ж знаєте про нього все