450-сильна рядна «шістка» і 585-сильний V8 G-Класу збільшать продуктивність завдяки м’якому гібриду, а його дорожні та позашляхові здібності розширяться завдяки «ін’єкції» нових технологій напередодні дебюту електричної версії EQG.
Передбачені переважно символічні зміни «для уважних», а під капотом очікується мікрогібридна силова установка, яка може вплинути не лише на споживання пального та викиди шкідливих речовин, а й на вартість автомобіля.
Розкішний японський мінівен продаватимуть в Україні з гібридною силовою установкою на 250 к.с., повним приводом і салоном на 4 або 7 місць. Що ще пропонуватимуть дилери?
Мы (ARS ONLINE OÜ) используем cookie-файлы (cookies), обязательные для работы нашего сайта и сервисов, на основании легитимного интереса. Также, мы хотели бы с вашего согласия установить на вашем устройстве опциональные аналитические cookies для запоминания данных о просмотрах и пользовании сервисами, а также маркетинговые cookies, которые помогут нам понять, какие сервисы и продукты наиболее интересуют пользователей.
Включая эти cookies, вы способствуете улучшению наших сервисов и продуктов. Детальнее о cookies читайте в нашей «Политике использования файлов cookies». Обязательные cookies мы устанавливаем в любом случае. Ниже можно позволить или не позволить нам установку опциональных cookies».