- 86 тис. км
- Київ
- Бензин, 1.4 л.
- Робот
На превеликий жаль мені потрібно прощатися з моїм улюбленим авто про яке я мріяв з 16 року. Автомобіль точно для тих, хто знає що це і навіщо. Abarth 595 Turismo на турбінці Garret, 165 сил, сток. Офіційний авто, куплений в 17 році в Києві, я третій власник. Клубне авто! Що таке Abarth 595 Turismo? Чим він відрізняється від інших? В комплектації Turismo ми маємо музику Beats з сабом, шкіряний салон, турбінку Garret і потужність 165 сил. Також мною доставлено більшу мультимедіа Uconnect 7 з карплєем і навігацією, котра не йшла в комплектаціях на Україну. Була куплена новою в Європі. По машині попереднім власником зроблений кайф-спек, а саме: підвіска коні str-t, пружини H&R із заниженням, проставки на колеса, всі сайлентблоки замінені на поліуретанові, вихлоп Magnetti Marelli Bombardone 2.0! (бу-бу-бу, але на голову не давить), кати на місці. Також мною встановлено нульовик Ramair з поп-оф фільтром (пшикає при скидуванні газу). Заміна ГРМ на 63 тис, заміна свічок на 73 тис. Також на машині встановлена сигналізація Пандора з додатком на телефон і відсліжуванням гео-авто. Акумулятор новий, ксенонові лампи нові, останнє ТО з адаптацією коробки на 80 тис. По лакофарбовому покриттю нарікань нема, але я би полірнув. Першою власницею було фарбоване переднє праве крило, напевно десь притерли, без кримінала. На авто стоїть нова літня резина (0724) Michelin Pilot Sport 5, made in Italy, також відреставровані від бордюрки диски. Автомобіль ємоція і найкращий антидепресант, кожна поїздка – свято. Дуже не хочу прощатися з ним, але нажаль життєві обставини диктують інші правила. Автомобіль ексклюзивний, не плутайте з біточками з США. Машиною будете задоволені на всі 1000%! Зв?язок тримаю будь-яким зручним для вас способом (дзвінки, месенджери) Торг присутній.