- 1 тис. км
- Одеса
- Бензин, 750 см³
- Ручна / Механіка
Рік випуску : 2014. Пробіг:375 км. Італійський мотоцикл вироблений обмеженим тиражем,номер вказаний на табличці,що на верхній пластині керма.Мотоцикл виконаний в стилі 1970 років школи Moto Guzzi.Має полірований хромований бак на 22 літри,сигароподібні глушники,циферблати приладів,плоске і подовжене сідло,напис Moto Guzzi на кришках клапанів,крила,форма фар відповідають стилю спортивних мотоциклів тих часів.На накладках лобового скла і хвоста вказаний номер 7,який був дорогим у команді Moto Guzzi для чемпіона світу в класі 250 Енріке Лоренцетті.Виділяються також сідло,яке облицьоване алькантарою та шкірою,шкіряним ремінцем на задній частині баку. Дуплексна рама з нижніми елементами,знімними,на болтових з?єднаннях,є ключовим елементом проекту V7.Це байк легендарної міцності і точності завдяки нахилу рульового стакану,кут нахилу вилки забезпечує стабільність і точність при зміні напрямку.Це мотоцикл щоб їздити самому та насолоджуватися його керуванням, але також можна і встановити подвійне сідло,пасажирські підніжки і ручки (продаються в комплекті з мотоциклом) для поїздок вдвох. Двигун: 2-х циліндровий V-образний ,4 -тактний,об?єм 744 куб. см,потужність 35 кВт (48 КС) при 6200 об/хв.Вихлопна система: 3 -канальний каталізатор з подвійним зондом Lambda.Охолодження: повітряне.Передня підвіска: гідравлічна телескопічна вилка 40мм, задня підвіска: хитна задня вилка, з легкого сплаву, з 2 амортизаторами Bitubo з великим набором регулювань.Переднє гальмо: хитрий диск зі сталі 320мм, 4-поршневі диференційні протилежні супорти Brembo.Заднє гальмо:диск зі сталі 260 мм, хитний 2-поршневий супорт.Передній колісний диск:18?? з адонованого чорного алюмінію, зі спицями 100/90,задній: 17?? з адонованого чорного алюмінію зі спицями 130/80.Висота по сідлу 805 мм.Вага в знарядженому стані 179 кг.